FAQ

Welkom bij Sanitairaccessoires24.nl Online bestellen bij Sanitairaccessoires24.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over onze webwinkel en de producten:

1. Wanneer is Sanitairaccessoires24.nl geopend?

De klantenservice is van dinsdag t/m zaterdag geopend van 10:00 t/m 17:00. Op de webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en badkamer artikelen bestellen.

2. Waar is Sanitairaccessoires24.nl gevestigd?
Sanitairaccessoires24.nl is een onderdeel van Firma Alblas
Voorheuvel 63
3701 JC, Zeist
Tel: 030-6916307

3. Hoe werkt bestellen op Sanitairaccessoires24.nl?

Om een bestelling te plaatsen op Sanitairaccessoires24.nl gaat u als volgt te werk:.
- Artikel in winkelmand plaatsen:
Wanneer u op een product op de website klikt, ziet u op de pagina een grijze knop met "Bestel" erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. De aantallen en eventueel wijzigingen kunt u doen op de winkelwagen pagina. Tevens kunt u op deze pagina een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
- Uw gegevens
Op deze pagina in het bestelproces wordt u gevraagd om uw persoons- en adresgegevens in te vullen en waar u bestelling moet worden afgeleverd of uw contactgegevens.
- Betaalwijze
Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest. Per betaalmethode hanteert Sanitairaccessoires24.nl andere verzendkosten voorwaarden.
- Bevestiging
Op deze pagina krijgt u een compleet overzicht van de producten die u gaat bestellen, waar het zal worden afgeleverd en waar u mee betaald. U ontvangt hiervan tevens een bevestiging per e-mail op het door u opgegevens e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur toegestuurd waarop de overeenkomst vermeld is.
Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Sanitairaccessoires24.nl dan kunt contact met ons opnemen.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 030-6916307 of contact@sanitairaccessoires24.nl

5. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

U kunt altijd de levertijd aanhouden die bij het product (op de productenpagina) vermeld staat. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van TNT of eigen post/pakketservice. Grote pakketten (vanaf 140 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een particulier transport bedrijf.
Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt contact met ons opnemen.

6. Welke verzendkosten zijn van toepassing?

Sanitairaccessoires24.nl streeft naar gemak voor de klant, zo houden wij onze prijzen laag en vragen normaal gesproken geen verzendkosten.

In sommige gevallen zijn wij toch genoodzaakt om voor de levering administratie kosten te rekenen:

- voor bestellingen boven € 150 worden geen verzendkosten gerekend.
- voor bestellingen onder € 150 bedragen deze € 17,50.
- voor levering op één van de Waddeneilanden bedragen deze € 35,00

Voor Belgie:

Levering in België is ook mogelijk,

- voor pakketzendingen bedragen deze € 20,00

7. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is zeker mogelijk. In overleg met uw verkoopadviseur of via het ‘Opmerkingen’-veld bij het plaatsen van een online bestelling, kunt u uw bezorgwensen aangeven.

8. Mag ik mijn bestelling / producten retourneren?

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

U kunt het product retourzenden/terugbrengen naar ons adres mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

- U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst
- Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest
- Het product is geheel onbeschadigd
- Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
- Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw rekening.

Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten van de heenzending wordt dan vergoedt.